دانلود موزيك دانلود موزيك .

دانلود موزيك

دانلود آهنگ جديد آرش Ap و مسيح به نام چه قشنگ

دانلود آهنگ جديد آرش Ap و مسيح به نام چه قشنگ

 

Download New Music Arash Ap & Masih – Che Ghashang

دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جديد آرش Ap و مسيح به نام چه قشنگ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۶:۳۳ توسط:دي سانگ موضوع:

مخاطب رسانه دانلود و و رسانه خبري و تحليلي موسيقي و سينما

مخاطب
مخاطب رسانه دانلود و و رسانه خبري و تحليلي موسيقي و سينما

مخاطب سايتي بر اساس نام سايت نظر و سليقه مخاطبان اينترنت شكل گرفته شده است كه بيشتر در زمينه دانلود موزيك فعاليت ميكند . قالب سايت را بر اساس تجربه بيش از ۱۰ ساله گروه مخاطب در زمينه موزيك آنچه كاربران نياز داشتند طراحي شده است مخاطب داراي بخش هاي مختلفي مي باشد و داراي چندين فاز فعاليتي مي باشد و در فاز فعاليت اول سايت و اپليكشن مخاطب در اختيار عموم قرار گرفته است

موزيك
در اين بخش كاربران مي توانيد آثار جديد منتشر شده خوانندگان را دانلود نمايند و يا به صورت آنلاين گوش كنند
در اين بخش دسترسي آسان به تمامي جزييات را مهمترين اصل نهاديم . دسترسي به آرشيو خوانندگان – دسترسي به آثار عوامل موزيك – متن ترانه – به اشتراك گذاري اثر در تمام صفحات مجازي با زيباترين شكل ممكن – قرار دادن موزيك در پلي ليست شخصي خود – و دسترسي آسان به صفحات مجازي خواننده
آلبوم
در اين بخش كاربران مي توانند آلبوم هاي منتشر شده را به راحتي دانلود نمايند . در بخش آلبوم امكان دانلود يك جا كل آلبوم در يك فايل زيپ قرار داديم و هم امكان دانلود آهنگ هاي آلبوم به صورت تك تك و هم گوش كردن آنلاين آهنگ هاي آلبوم را قرار داديم.
ويديو
جديد ترين موزيك ويديو ها و هم چنين جديد ترين مصاحبه ها در اين بخش براي دانلود و نمايش با كيفيت هاي مختلف براي كاربران قرار داديم
اخبار
جديد ترين خير هاي موسيقي ايراني و موسيقي خارجي و سينماي ايراني و سينماي خارجي در اين قسمت موجود مي باشد . و هر خبر به آرتيست مربوطه به خود متصل است .
كنسرت
خبر كليه كنسرت هاي مجاز در ايران با نمايش دادن شهر – تاريخ و ساعت در اين قسمت مي توانيد ملاحظه كنيد
پادكست
جديد ترين پادكست هاي موزيك خارجي و فارسي در اين قسمت قابل دريافت است . پادكست ها به صورت اختصاصي بوده و با جديدترين و بهترين آرتيست هاي حال حاضر شكل گرفته شده است.

اپليكيشن موبايل

اپليكيشن متفاوت و كاربردي مخاطب با امكانات بي نظير در ۲ نسخه اندرويد و IOS به در حالت آزمايشي به سر ميبرد و به زودي در استورهاي رسمي قرار ميگيرد.

صفحه اختصاصي خوانندگان

هر شخص و آرتيستي كه در رسانه مخاطب – دانلود آهنگ جديد قرار دارد اعم از خواننده,تنظيم كننده,ترانه سرا,نوازنده و … يك صفحه اختصاصي به همراه بيوگرافي كامل و صفحات مجازي اصلي و آثارش بصورت دسته بندي شده قرار دارد.

شما ميتوانيد  بهترين و جديترين موزيك هايي روز با كيفيت و بدون تبليغات مزاحم در رسانه مخاطب دريافت كنيد و ما به خاطر راحتي و زيبايي و كاربردي بودن سايت به مخاطبان سايت مخاطب احترام ميگذاريم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۴۶:۲۴ توسط:دي سانگ موضوع: